Hoe wij tot gerenommeerde specialist in koeltechniek zijn uitgegroeid is een lang verhaal. Een verhaal van ruim dan 50 jaar geschiedenis, die begon met de oprichting door Kick Bergström in 1974. Vandaag de dag is Bergström een vitaal onderdeel van de Van Oldeniel Groep. Wij werken samen met zusterbedrijf Assendorp Installatietechniek en vormen met elkaar een hecht familiebedrijf. Door de jaren heen hebben zich kernwaarden gevormd die je als klant kunt verwachten als je met ons werkt. Maakt niet uit met wie je spreekt of wie er over de vloer komt voor een klus, dit is waar wij voor staan:
Op locatie gaan onze mensen niet zomaar aan de slag. Onze monteurs beseffen dat zij op bezoek zijn en gedragen zich ernaar. Als klant word je meegenomen in het proces en krijg je uitleg over de werkzaamheden. Dan weet iedereen hoe het zit en dat werkt voor alle partijen beter. Eigenaarschap over mooi en solide werk maakt ons kritisch en aanspreekbaar, wat we onder elkaar ook niet nalaten. De norm is simpelweg: ‘Zou je dit thuis ook zo maken?’ Dat maakt dat het goed zit met Bergström.
Hoe wij tot gerenommeerde specialist in koeltechniek zijn uitgegroeid is een lang verhaal. Een verhaal van ruim dan 50 jaar geschiedenis, die begon met de oprichting door Kick Bergström in 1974. Vandaag de dag is Bergström een vitaal onderdeel van de Van Oldeniel Groep. Wij werken samen met zusterbedrijf Assendorp Installatietechniek en vormen met elkaar een hecht familiebedrijf. Door de jaren heen hebben zich kernwaarden gevormd die je als klant kunt verwachten als je met ons werkt. Maakt niet uit met wie je spreekt of wie er over de vloer komt voor een klus, dit is waar wij voor staan:
Op locatie gaan onze mensen niet zomaar aan de slag. Onze monteurs beseffen dat zij op bezoek zijn en gedragen zich ernaar. Als klant word je meegenomen in het proces en krijg je uitleg over de werkzaamheden. Dan weet iedereen hoe het zit en dat werkt voor alle partijen beter. Eigenaarschap over mooi en solide werk maakt ons kritisch en aanspreekbaar, wat we onder elkaar ook niet nalaten. De norm is simpelweg: ‘Zou je dit thuis ook zo maken?’ Dat maakt dat het goed zit met Bergström voor steeds meer vaste klanten.